piątek, 11 października 2013

1.


Pierwsza notka,nie wiem co napisać.
Blogi tego typu zakładałam już kilkakrotnie,prędzej czy później odchodziłam poddawałam się.
Odchudzałam się od zawsze,od podstawówki.
W drugiej gimnazjum nadszedł przełom,naprawdę wzięłam się za porządną dietę,trwającą ponad pół roku i w tym czasie schudłam 9kg.
W tym czasie pojawiła się bulimia. Od kilku miesięcy znikła,ale wątpię,żeby odeszła na zawsze.I nie mówię,że chcę zrezygnować z niej całkowicie.
Zakładam tego bloga,po to,żeby schudnąć,żeby mieć gdzie opisywać swoje odchudzanie,żeby czytać i komentować wasze blogi. (które swoją drogą czytałam już wcześniej.)
Fascynuje mnie perfekcja. Chcę być perfekcyjna.
Zdaję sobie sprawę,że ta notka jest bardzo chaotyczna,ale być może z czasem opiszę swoją historię dokładniej.
Proszę,żebyście mnie wspierali,bo potrzebuje tego.
Mam problemy z blogiem i nie mogę dodać żadnych zakładek,naprawdę nie wiem co się dzieje.

wzrost:164 cm
było:62
waga aktualna:56
wiek:17 lat

Cel I:55
Cel II:54
Cel III:53
Cel IV:52
Cel V:51
Cel VI:50
Cel VII:49
Cel VIII:48
I być może dalej..


Dzisiejszy bilans:
728 kcal
100 brzuszków
1h tańczenia

2 komentarze:

  1. Kolejna zawzięta dziewczyna, która usiłuje dążyć do perfekcji. Brawo ! Oby tak dalej :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda na to, że ważysz idealnie... a co ja widzę... cele... do jakiego chcesz dojść? serio, poniżej 48? po co?pamiętaj, że kiedyś możesz tego żałować :(

    OdpowiedzUsuń