poniedziałek, 4 sierpnia 2014

DOSYĆ TEGO. WRACAM.

W zasadzie to nie wiem co ja robię,nie pisząc tutaj.
To,totalny impuls,ta chęć była we mnie od dawna,ale teraz tak nagle,jestem.
Przez parę dni jest lepiej,ale to i tak wraca,co kilka dni. Co jakiś czas.
Nie mogę sobie tak po prostu żreć normalnie,muszę mieć jakiś limit.
Muszę po prostu jakoś trochę ogarnąć swoje jedzenie i życie.
Bo moje życie to jedzenie i wszystko,co jest z tym związane.


Co mnie ostatecznie pchnęło do napisania tutaj?
Chyba to co zwykle i to co dopiero teraz sobie uświadomiłam.
Przez ten cały czas nie odchudzałam się,żeby schudnąć,tak dla siebie,ot tak.
Od zawsze,chciałam być od kogoś lepsza.
I to się nie zmieniło.\
Właśnie to pchnęło mnie do napisania  tutaj.


Nie wiem,jak będzie wyglądać moja dieta.
Nie wiem czy to będzie dieta.
Myślę,nad spróbowaniem ze zdrowym odżywieniem.
Jednak na razie skupiam się na ogarnięciu mojego jedzenia.
Tyle.

Pewnie już nikt o mnie tutaj nie pamięta.
ale nie dziwię się.

1 komentarz:

  1. Zdrowa dieta jak najbbardziej ok, ale jeśli chcesz przy niej schudnąć to musisz dorzucić sport :) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń