poniedziałek, 24 marca 2014

1.






Bilans:

3kromki razowego chleba
serek
2kromki razowego chleba
masło
1 gryz ciastka
2 ryby
1 kawałek bułki
serek
jogurt owsiankowy
jabłko
banan
pomidor
rzodkiewka
szczypiorek
981kcal


ćwiczenia/ruch:
1 h ćwiczeń z Cassey Ho
10 minut jogi
100 brzuszków
25 przysiadów
ok. 3 km szybkiego marszu

Będę opierać się na mojej ulubionej diecie mniej niż 1000 kcal dziennie,w niej czuję się najlepiej zdecydowanie.
Co do ćwiczeń. Od 5 miesięcy ćwiczę z różnymi filmikami z YouTube i naprawdę to lubię,ale przez to nie chudnę w kilogramach,ale wizualnie tak.Słysze to od wielu osób,bardzo często. Naprawdę ciężko mi z tego zrezygnować,ale nie chudnę w kilogramach i sama już nie wiem. Co zrobiłybyście na moim miejscu? Naprawdę to uwielbiam.
Jogę ćwiczę dopiero od kilku dni,ale ona ma mi pomagać oczyścić umysł i na razie zdaje to egzamin,mam nadzieję,że na ciało też to wpłynie.
 Co do szkoły,jest strasznie. Na dni otwarte mam być przebrana za Azjatkę,będę w centrum uwagi,będą sobie ze mną robić zdjęcia. Jestem nieśmiała i nienawidzę być w centrum uwagi,płakać mi się chce na samą myśl. Nie chcę ale muszę,to jest strasznie. W dodatku te zdjęcia. Jestem takim grubasem i jeszcze zdjęcia? Nie zniosę tego,mam ochotę coś sobie zrobić jak pomyślę,że będą mi robić zdjęcia,ze wszystkimi po kolei. Taka atrakcja,a dla mnie mordęga. Co za wstyd. Wieloryb jako Azjatka. Tłusta świnia,na zdjęciach,wszędzie. Jestem obleśna. Mam ochotę walić głową w mur. W dodatku muszę mieć legginsy,muszę je kupić,bo nie mam ani jednej pary. Wszyscy mnie wyśmiali i mówią,jak to możliwe,każdy ma. ale ja nie. jak taka tłusta świnia jak ja może chodzić w legginsach,jak?
Nie chcę tego,przeraża mnie to.
Ten tydzień jest przerażający.
Macie rację,co do diety. Postaram się jeść zdrowo,ale strasznie ciągnie mnie do tej niezdrowej strony diety. Więc 1000 kcal dziennie to mój limit + ćwiczenia. To jest zdrowe,wg mnie. Może nie do końca,ale lepsze to niż te inne sposoby,które bardziej do siebie ciągną.
Trzymajcie się.
Błagam nie zostawiajcie mnie,proszę.







4 komentarze:

  1. Nie będzie tak źle. Unieś głowę do góry i zapewniam Cię, że nikt nie pomyśli nawet, że wyglądasz w getrach grubo! Zapewniam Cię, że nie jest tak tragicznie. Zresztą azjatki mogą nosić koturny prawda? Ja bym ubrała z 10 cm i byłoby już wgl. super :)

    Idealnie radzisz sobie z dietą!

    OdpowiedzUsuń
  2. mowisz ze dieta mniejniz 1000 jest najlepsza? bo ja szukam walsnie jakiejs idealnej diety.. by wrescie waga zaczela spadac, mozesz mi moze cos doradzic? :P eh..
    zycze tobie sukcesow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo nie zapomniałam o Tobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi sie ze dieta 1000 kcal jest ok powinnas zrzucic pare kg. Filmikami z youtuba mozesz wzmocnic cialo wiec bedzie pieknie wyrzezbione

    OdpowiedzUsuń