poniedziałek, 3 listopada 2014

Nowy początek.

Nie wiem po raz który to piszę,ale wracam na bloga.
Dieta(a raczej obsesja) cały czas jest obecna w moim życiu.
Teraz muszę zabrać się za dietę na poważnie,znowu,tak jak kiedyś.
Musi się udać,tak jak kiedyś.
Tu już nawet nie chodzi,o to,że jestem spasiona,ale o to,że potrzebuję kontroli.
A nie osiągnę kontroli nad swoim życiem,nie będę panią swojego życia bez diety.
To wiem na pewno.
Muszę wrócić do diety,żeby zacząć regularnie ćwiczyć i poświęcać całe dnie na naukę.
Bo jeśli zacznę poświęcać całe dnie na naukę,to w końcu to przyniesie efekty.
Tak samo z ćwiczeniami i dietą.
Wiem,że od razu nie mogę się spodziewać, super efektów,ale powoli dostanę to czego chcę,a raczej na to zapracuję.

Już w listopadzie mam egzamin z niemieckiego. Zakładam,że odbędzie się on 20,więc
mam 17 dni na maksymalną naukę niemieckiego.

i wydaje mi się,że mogę pochwalić się małym sukcesem. 
Od 3dni nie miałam żadnego słodkiego w ustach.
 Wiem,że to mało,ale na początek,jestem zadowolona i z tego.

Na początek dieta mniej niż 1200 kcal dziennie + co najmniej 30 minut ćwiczeń.

Bez diety i bez Was,jestem nikim. Potrzebuję tego jak tlenu. Nie istnieję bez tego.
Nawet już nie pamiętam kiedy to się zaczęło.


Dzisiaj:1200kcal
100brzuszków
25 przyszidów
5min hula-hop
2km szybkiego marszu


Proszę wesprzyjcie mnie,bez Was nie dam rady.

 



4 komentarze:

  1. "Wiem,że od razu nie mogę się spodziewać, super efektów,ale powoli dostanę to czego chcę,a raczej na to zapracuję." - świetne słowa, to prawda. Niestety rzadko to, na czym nam zależy dostajemy bezwarunkowo; trzeba na to pracować, ale chyba warto, jeśli to sprawi, że będziemy się czuły lepiej. Trzy dni bez słodyczy wskazuje na to, że potrafisz się bez nich obejść, wytrzymać kolejne trzy dni i następne...
    Powodzenia : )
    http://czterysiedem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Musisz obsesje zmienić w dietę ;) krok po kroku do celu.
    gratuluje 3 dni bez cukru
    życzę sukcesu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dasz radę kochana..Pamiętaj że to Ty masz na tym wszystkim kontrole i od Ciebie wszystko zależy.
    http://pokochac-odbicie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dobry plan , powodzenia


    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń