środa, 3 grudnia 2014

Podsumowanie listopada+plany na grudzień

Zdałam egzamin z niemieckiego na 21/24 pkt! Chyba mogę być dumna?
Dałam radę z wyzwaniem ''30 dni bez słodyczy''.
-3 kilogramy
-16 centymetrów z całego ciała!

Wyzwanie na grudzień: 30 dni ćwiczeń + codziennie coś z błonnikiem.

Nie mam czasu pisać,bo to już praktycznie ostatnie dni pierwszego półrocza.
Wystawiają oceny,a w poniedziałek już kolejny próbny egzamin zawodowy.
Walczę o jak najlepsze oceny,nie poddam się,a jeśli się nie uda,to i tak będę się starać,żeby mieć czyste sumienie.
Trzymajcie się. :*


2 komentarze:

  1. Podziwiam za "30 dni bez słodyczy". Naprawdę według mnie to osiągnięcie. Świetnie sobie radzisz. Trzymaj się ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, zapraszam na mój blog. :)
    http://nienawidzekilogramow.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń